Постинг
29.11.2011 07:00 -
Cadbury prevailed against Nestle concerning the battle for the purple color - Cadbury победи Nestle в битката за пурпурния цвят
Cadbury, която е собственост на Kraft постигна важна победа над основния си конкурент Nestle.
През 2008 година Cadbury заявяват във Великобритания цветна марка - Пурпурен цвят, пантон 2685С, клас 30.
Nestle възразяват на тази регистрация, като определят марката за неотличителна.
Според решението на Патентното ведомство марката на Cadbury е придобила отличителност за продуктите шоколадови блокчета и течен шоколад. Марката обаче не касае други видове сладкарски изделия.
Придобитата отличителност е доказана чрез предоставени от Cadbury изследвания, според които при показване на чисти опаковки в пурпурен цвят и задаване на въпроса- Какво е това според вас, огромна част от анкетираните казват Cadbury.
Марката се използва от 1914 година по този начин, което е създала силна асоциативна връзка.
Тази победа е важна победа за Kraft но тя касае само шоколадовите изделия без останалите сладкарски продукти, което дава свободно поле на други пазарни участници да използват подобен цвят за опаковките си.
English version
Cadburywhich is owned byKrafthas achievedan importantvictory overits main competitorNestle.
In 2008Cadburyfiledan applicationin the UK for a color trademark -Purple,Pantone2685S,Class 30.
Nestlearguedthatregistrationclaiming thatthis mark isnon-distinctive.
According to the decisionof the Patent OfficetheCadburybrandhas become distinctive for chocolate barsanddrinking chocolate.The markdoes notconcernother types ofconfectionery.
Acquireddistinctivenessisevidenced byCadbury troughstudies which showing that most of the respondents distinguished purple color in connection with Cadbury products.
The brandis used since1914by this waywhichhas createda strongassociativelink.
This victoryis an importantvictory forKraftbut itonly applies tochocolateconfectionery. This givesfree scopeto othermarket participants touse a similarcolor fora packaging of different confectionery products.
Източник: http://intellectualpropertyplanet.blogspot.com/feeds/posts/default
Тагове:
Няма коментари