Постинг
20.10.2011 07:06 -
War between manufacturers and retailers in Australia about branding - Война между производители и търговски вериги в Австралия относно брандинга
Smartcompany.com публикува интересна статия на Madeleine Heffernan касаеща брандинг войната между производители и търговски вериги в Австралия.
Става дума за така наречените частни марки на търговските вериги, които много успешно опитвали да копират визията на аналогичните известни марки на производителите.
Това копиране обаче в повечето случаи било в рамките на закона. Имитирането касаело най-вече използване на идентичен цвят на опаковките, общи елементи на тях и тн.
По този начин търговските вериги опитвали да наложат своите частни марки сред потребителите.
Видеото по-долу показва няколко такива примери от Австралия.
Основният извод от статията е че средството за противодействие от страна на производителите е много внимателно да преценяват своята брандинг стратегия, така че тя да бъде напълно уникална и неповторима. По този начин те ще създадат трайна и трудно разрушима връзка с потребителите. Тогава дори и да има наличие на имитиращи продукти, оригинила винаги ще бъде разпознаван успешно.
Повече информация може да откриете тук.
English version
Smartcompany.compublishedan interesting article by Madeleine Heffernan concernbrandingwar betweenmanufacturers andretailersin Australia.
The articleconcerns theso-calledprivatebrands ofretailersthat manysuccessfullytriedto replicatethe vision of thesimilar famous brandsbelong to manufacturers.
Thiscopy, however,in most caseswaswithin the law. The imitationincludes in particular theuse ofidenticalcolor, equal packagingelements andso on.
Thus,retailerstried toimpose theirprivatebrands amongconsumers.
The videobelow showssomeexamplesfrom Australia.
The main conclusionof the article isthat the means ofcounteracting by manufactures to this practiceisto carefullyconsideritsbrandingstrategyso that itcanbe completelyunique.In this waythey will createa lastingand difficultdestructibleconnection withconsumers.Andeven ifthere is animitationproducts, the originalwill alwaysbe recognizedsuccessfully.
More information canbe found here.
Източник: http://intellectualpropertyplanet.blogspot.com/feeds/posts/default
Става дума за така наречените частни марки на търговските вериги, които много успешно опитвали да копират визията на аналогичните известни марки на производителите.
Това копиране обаче в повечето случаи било в рамките на закона. Имитирането касаело най-вече използване на идентичен цвят на опаковките, общи елементи на тях и тн.
По този начин търговските вериги опитвали да наложат своите частни марки сред потребителите.
Видеото по-долу показва няколко такива примери от Австралия.
Основният извод от статията е че средството за противодействие от страна на производителите е много внимателно да преценяват своята брандинг стратегия, така че тя да бъде напълно уникална и неповторима. По този начин те ще създадат трайна и трудно разрушима връзка с потребителите. Тогава дори и да има наличие на имитиращи продукти, оригинила винаги ще бъде разпознаван успешно.
Повече информация може да откриете тук.
English version
Smartcompany.compublishedan interesting article by Madeleine Heffernan concernbrandingwar betweenmanufacturers andretailersin Australia.
The articleconcerns theso-calledprivatebrands ofretailersthat manysuccessfullytriedto replicatethe vision of thesimilar famous brandsbelong to manufacturers.
Thiscopy, however,in most caseswaswithin the law. The imitationincludes in particular theuse ofidenticalcolor, equal packagingelements andso on.
Thus,retailerstried toimpose theirprivatebrands amongconsumers.
The videobelow showssomeexamplesfrom Australia.
The main conclusionof the article isthat the means ofcounteracting by manufactures to this practiceisto carefullyconsideritsbrandingstrategyso that itcanbe completelyunique.In this waythey will createa lastingand difficultdestructibleconnection withconsumers.Andeven ifthere is animitationproducts, the originalwill alwaysbe recognizedsuccessfully.
More information canbe found here.
Източник: http://intellectualpropertyplanet.blogspot.com/feeds/posts/default
Тагове:
Писмо No 48 (VI-VIII.2011) [#2]
Писмо No 48 (VI-VIII.2011) [#3]
© За ползата да се знае унгарски език в ...
Писмо No 48 (VI-VIII.2011) [#3]
© За ползата да се знае унгарски език в ...
Няма коментари