Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2011 07:06 - War between manufacturers and retailers in Australia about branding - Война между производители и търговски вериги в Австралия относно брандинга
Автор: ipplanet Категория: Новини   
Прочетен: 1449 Коментари: 0 Гласове:
0



Smartcompany.com публикува интересна статия на Madeleine Heffernan касаеща брандинг войната между производители и търговски вериги в Австралия.
Става дума за така наречените частни марки на търговските вериги, които много успешно опитвали да копират визията на аналогичните известни марки на производителите.
Това копиране обаче в повечето случаи било в рамките на закона. Имитирането касаело най-вече използване на идентичен цвят на опаковките, общи елементи на тях и тн.
По този начин търговските вериги опитвали да наложат своите частни марки сред потребителите.
Видеото по-долу показва няколко такива примери от Австралия.


Основният извод от статията е че средството за противодействие от страна на производителите е много внимателно да преценяват своята брандинг стратегия, така че тя да бъде напълно уникална и неповторима. По този начин те ще създадат трайна и трудно разрушима връзка с потребителите. Тогава дори и да има наличие на имитиращи продукти, оригинила винаги ще бъде разпознаван успешно.
Повече информация може да откриете тук.

English version

Smartcompany.compublishedan interesting article by Madeleine Heffernan concernbrandingwar betweenmanufacturers andretailersin Australia.
The articleconcerns theso-calledprivatebrands ofretailersthat manysuccessfullytriedto replicatethe vision of the
similar famous brandsbelong to manufacturers.
Thiscopy, however,in most caseswaswithin the law. The imitationincludes in particular theuse ofidenticalcolor, equal packagingelements andso on.
Thus,retailerstried toimpose theirprivatebrands amongconsumers.
The videobelow showssomeexamplesfrom Australia.

The main conclusionof the article isthat the means ofcounteracting by manufactures to this practiceisto carefullyconsideritsbrandingstrategyso that itcanbe completelyunique.In this waythey will createa lastingand difficultdestructibleconnection withconsumers.Andeven ifthere is animitationproducts, the originalwill alwaysbe recognizedsuccessfully.
More information canbe found here.


image

Източник: http://intellectualpropertyplanet.blogspot.com/feeds/posts/default



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ipplanet
Категория: Новини
Прочетен: 1872584
Постинги: 558
Коментари: 671
Гласове: 148
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031